Aby ułatwić nam życie, spisałam kilka zasad/ wytycznych które usprawnią naszą współpracę. Podejmując się współpracy ze mną, wyrażasz zgodę na poniższy regulamin.
REGULAMIN WSPÓŁPRACY
- Na wiadomości mailowe odpowiadam raz dziennie, w godzinach od 18:00 do 21:00.
- Nie kontaktuję się z klientem “bez powodu”, tzn. jak zakończę jakiś etap prac, to bezzwłocznie o tym informuję (klient ma dostęp do podglądu pracy projektu na Figmie/Canvie/Stronie WWW)
- Ilość poprawek – jedna na każdym z etapów projektu (można wybrać to, co zaproponuję albo po rozmowie następną propozycję bądź wrócić do pierwszej propozycji).
- Płatność za usługi jest zawsze rozbita na 2 części. Pracę rozpoczynam po zapłaceniu pierwszej faktury. Stronę przenoszę na hosting i domenę docelową oraz przekazuję do niej dostęp po tym, jak zostanie opłacona ostatnia faktura
- Preferuję kontakt mailowy. Na początku współpracy możliwa jest wideorozmowa, aby omówić szczegóły projektu
- Najpierw wykonuje wersję desktopową (na komputer). Po wszystkich poprawkach i akceptacji finalnej wersji strony, przystosowuję ją do wersji mobilnej i pozostałych widoków ekranów.
PRZEBIEG WSPÓŁPRACY przy tworzeniu strony internetowej
- Pierwszy kontakt odbywa się zazwyczaj z moją asystentką Izabelą. Klient_ka przedstawia jej pokrótce swoje oczekiwania i otrzymuje wstępną wycenę.
- Następnie Klient_ka wypełnia przesłaną mu/jej ankietę Google na temat szczegółów projektu.
- W razie konieczności może mieć miejsce rozmowa video/mailowa celem ustalenia szczegółów.
- Przedstawiona zostaje finalna cena i po jej zaakceptowaniu przez Klienta_kę rozpoczynam pracę.
- Przygotowuję projekt strony.
- Przedstawiam projekt strony Klientowi_ce. Klient_ka zgłasza swoje poprawki, które uwzględniam i ponownie przedstawiam poprawiony projekt.
- Po akceptacji projektu strony przez Klienta_kę, przystępuję do pracy nad stroną.
- Przedstawiam stronę Klientowi_ce. Klient_ka zgłasza swoje poprawki, które uwzględniam i ponownie przedstawiam poprawioną stronę.
- Po zaakceptowaniu wyglądu strony przez Klienta_kę, wystawiam ostatnią fakturę. Po jej opłaceniu przenoszę stronę na serwer Klienta_ki oraz przekazuję dostęp.
- Sprawdzamy jeszcze raz, czy wszystko działa poprawnie, jeśli nie to wykonuję poprawki i kończymy współpracę.
PRZEBIEG WSPÓŁPRACY przy tworzeniu identyfikacji wizualnej
- Pierwszy kontakt odbywa się zazwyczaj z moją asystentką Izabelą. Klient_ka przedstawia jej pokrótce swoje oczekiwania i otrzymuje wstępną wycenę.
- Następnie Klient_ka wypełnia przesłaną mu/jej ankietę Google na temat szczegółów projektu.
- W razie konieczności może mieć miejsce rozmowa video/mailowa celem ustalenia szczegółów.
- Przedstawiona zostaje finalna cena i po jej zaakceptowaniu przez Klienta_kę rozpoczynam pracę.
- Przygotowuję i przedstawiam Klientce_owi 3 projekty.
- Klient_ka wybiera jeden z nich i zgłasza swoje uwagi, odczucia względem projektów.
- Przygotowuję i przedstawiam Klientce_owi finalną identyfikację wizualną.
- Klient_ka akceptuje projekt.
- Wystawiam i wysyłam Klientce_owi ostatnią fakturę. Po jej opłaceniu przesyłam projekty i grafiki we wszystkich potrzebnych formatach
ZASADY OGÓLNE
- Faktury można opłacać przelewem na konto lub blikiem na telefon.
- Klient przejmuje wszelkie prawa do stworzonej przeze mnie strony/grafik/identyfikacji, zastrzegam sobie jednak prawo do wykorzystania ich w przyszłości do celów marketingowych w mojej działalności.
- Klient_ka ponosi odpowiedzialność za niewykupienie materiałów potrzebnych do wykonania zlecenia (np. zdjęć, fontów, audio, wideo itd)