Aby ułatwić nam życie, spisałam kilka zasad/ wytycznych które usprawnią naszą współpracę. Podejmując się współpracy ze mną, wyrażasz zgodę na poniższy regulamin.

REGULAMIN WSPÓŁPRACY
  1. Na wiadomości mailowe odpowiadam raz dziennie, w godzinach od 18:00 do 21:00.
  2. Nie kontaktuję się z klientem “bez powodu”, tzn. jak zakończę jakiś etap prac, to bezzwłocznie o tym informuję (klient ma dostęp do podglądu pracy projektu na Figmie/Canvie/Stronie WWW)
  3. Ilość poprawek – jedna na każdym z etapów projektu (można wybrać to, co zaproponuję albo po rozmowie następną propozycję bądź wrócić do pierwszej propozycji).
  4. Płatność za usługi jest zawsze rozbita na 2 części. Pracę rozpoczynam po zapłaceniu pierwszej faktury. Stronę przenoszę na hosting i domenę docelową oraz przekazuję do niej dostęp po tym, jak zostanie opłacona ostatnia faktura
  5. Preferuję kontakt mailowy. Na początku współpracy możliwa jest wideorozmowa, aby omówić szczegóły projektu
  6. Najpierw wykonuje wersję desktopową (na komputer). Po wszystkich poprawkach i akceptacji finalnej wersji strony, przystosowuję ją do wersji mobilnej i pozostałych widoków ekranów.
PRZEBIEG WSPÓŁPRACY przy tworzeniu strony internetowej
  1. Pierwszy kontakt odbywa się zazwyczaj z moją asystentką Izabelą. Klient_ka przedstawia jej pokrótce swoje oczekiwania i otrzymuje wstępną wycenę.
  2. Następnie Klient_ka wypełnia przesłaną mu/jej ankietę Google na temat szczegółów projektu.
  3. W razie konieczności może mieć miejsce rozmowa video/mailowa celem ustalenia szczegółów.
  4. Przedstawiona zostaje finalna cena i po jej zaakceptowaniu przez Klienta_kę rozpoczynam pracę.
  5. Przygotowuję projekt strony.
  6. Przedstawiam projekt strony Klientowi_ce. Klient_ka zgłasza swoje poprawki, które uwzględniam i ponownie przedstawiam poprawiony projekt.
  7. Po akceptacji projektu strony przez Klienta_kę, przystępuję do pracy nad stroną.
  8. Przedstawiam stronę Klientowi_ce. Klient_ka zgłasza swoje poprawki, które uwzględniam i ponownie przedstawiam poprawioną stronę.
  9. Po zaakceptowaniu wyglądu strony przez Klienta_kę, wystawiam ostatnią fakturę. Po jej opłaceniu przenoszę stronę na serwer Klienta_ki oraz przekazuję dostęp.
  10. Sprawdzamy jeszcze raz, czy wszystko działa poprawnie, jeśli nie to wykonuję poprawki i kończymy współpracę.
PRZEBIEG WSPÓŁPRACY przy tworzeniu identyfikacji wizualnej
  1. Pierwszy kontakt odbywa się zazwyczaj z moją asystentką Izabelą. Klient_ka przedstawia jej pokrótce swoje oczekiwania i otrzymuje wstępną wycenę.
  2. Następnie Klient_ka wypełnia przesłaną mu/jej ankietę Google na temat szczegółów projektu.
  3. W razie konieczności może mieć miejsce rozmowa video/mailowa celem ustalenia szczegółów.
  4. Przedstawiona zostaje finalna cena i po jej zaakceptowaniu przez Klienta_kę rozpoczynam pracę.
  5. Przygotowuję i przedstawiam Klientce_owi 3 projekty.
  6. Klient_ka wybiera jeden z nich i zgłasza swoje uwagi, odczucia względem projektów.
  7. Przygotowuję i przedstawiam Klientce_owi finalną identyfikację wizualną.
  8. Klient_ka akceptuje projekt.
  9. Wystawiam i wysyłam Klientce_owi ostatnią fakturę. Po jej opłaceniu przesyłam projekty i grafiki we wszystkich potrzebnych formatach
ZASADY OGÓLNE
  1. Faktury można opłacać przelewem na konto lub blikiem na telefon.
  2. Klient przejmuje wszelkie prawa do stworzonej przeze mnie strony/grafik/identyfikacji, zastrzegam sobie jednak prawo do wykorzystania ich w przyszłości do celów marketingowych w mojej działalności.
  3. Klient_ka ponosi odpowiedzialność za niewykupienie materiałów potrzebnych do wykonania zlecenia (np. zdjęć, fontów, audio, wideo itd)
Scroll to Top